Shipping free on all orders over 149 RON | info@globalhubb.com

Raport privind situația generală a pieței țigărilor electronice

Nicoventures Holdings Limited (o subsidiară a British American Tobacco) a angajat compania Ernst & Young LLP pentru efectuarea unui raport tip sondaj de opinie privind starea pieței globale a produselor destinate vapatului. Compania a identificat produsele preferate de utilizatori, locurile din care au fost achiziționate și care sunt tendințele actuale în acest sens.

Excluzând China și Statele Unite ale Americii, raportul identifică un număr de șapte țări care reprezintă aproximativ 75% din vânzările de pe piața globală: Anglia, Franța, Polonia, Italia, Germania, Rusia și Coreea de Sud.

În raport sunt indicate trei sectoare distincte:

  • produse de unică folosință
  • produse reîncărcabile
  • unități modulare (în general, echipamentul avansat)

Foarte important este faptul că în descriere se notează un aspect care lipsește de cele mai multe ori din alte studii: „E-țigările nu conțin tutun.”

http://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/E-cigarettes-an-emerging-category/%24FILE/EY-E-Cigarette-report.pdf

Autorii raportului au identificat zece observații relevante în cazul celor șapte țări amintite:

1) Numărul celor care vapează este în creștere

Numărul utilizatorilor de țigări electronice a crescut de la 2,8 milioane la 5,1 milioane în perioada 2013-2015. Anglia se află pe primul loc, unde 4 % din populație vapează, urmată îndeaproape de Franța cu 3,5%.

2)Vapatul a devenit una dintre principalele opțiuni pentru fumători

Piața produselor destinate vapatului din Anglia a atins cota de 20% din dimensiunea pieței tradiționale de tutun. Urmează Franța cu 12%.

3)Vapatul este cea mai eficientă metodă de renunțare la fumat

În anul 2013, 31% dintre vaperi s-au autoidentificat ca foști fumători. În perioada de timp cât a durat efectuarea analizei din raport, acest procentaj a crescut la 37%.

4)Un număr considerabil de persoane spun că vapează frecvent, dar nu toate

38% dintre vaperi consideră propriul consum ca fiind frecvent și nu ocazional. Coreea de Sud este singura țară din cadrul sondajului de opinie în care mai mult de jumătate dintre vaperi au declarat că sunt utilizatori frecvenți.

5)Dispozitivele avansate pentru vapare reprezintă 60% din valoarea pieței

Sistemele modulare au devenit opțiunea preferată de majoritatea celor care vapează. Produsele care permit personalizarea opțiunilor de vapare, sunt cele mai eficiente în sensul satisfacției. Dispozitivele avansate sunt folosite de 62% dintre vaperi, o creștere de 7% de la 55%. Acestea sunt urmate de dispozitivele reîncărcabile folosite de 35% dintre vaperi și de dispozitivele de unică folosință folosite de 16% dintre vaperi. Mai mult, raportul a evidențiat faptul că utilizatorii avansați au mai mult de un vaporizator – să nu uităm de toate posturile din social media cu „vape mail”!

6)Vaperii cer diversificarea ofertei de arome și concentrații de nicotină

E-lichidele cu arome de tutun, reprezintă 28% din valoarea vânzărilor de e-lichide, urmate de cele cu arome de fructe reprezentând 20% și de cele lipsite de nicotină reprezentând 16%.

7)Magazinele specializate în vânzarea produselor destinate vapatului sunt cele mai populare locuri de achiziționare

Autorii notează faptul că 79% dintre utilizatorii de țigări electronice și-au cumpărat dispozitivele din magazine retail, preferatele utilizatorilor fiind cele specializate. Aceeași situație este întâlnită și în cazul e-lichidelor, cu toate că achizițiile online sunt mai populare pentru e-lichide decât pentru dispozitive.

8)De ce vapezi? „Este mai puțin dăunător decât fumatul țigărilor convenționale”

Acesta a fost principalul motiv pentru care vapează utilizatorii din Germania, Italia și Rusia. Și este unul dintre primele trei motive pentru care vapează utilizatorii din Anglia, Coreea de Sud și Polonia.

9)De ce vapezi? „Mă ajută să reduc numărul de țigări  consumate”

Acesta a fost al doilea cel mai popular motiv pentru a vapa (49% dintre vaperi) la nivelul celor șapte țări și principalul motiv indicat de utilizatorii din Anglia, Coreea de Sud și Franța.

10)Costul țigărilor influențează utilizarea țigărilor electronice

Autorii cred că prețurile tot mai mari pentru țigările combustibile tind să ducă la o creștere a valorii pieței utilizatorilor de țigări electronice. Ei spun: „sondajul de opinie sugerează faptul că diferența de preț dintre tutunul combustibil și țigările electronice este un factor cheie pentru orientarea consumatorului.”

Descoperirea faptului că vor deveni din ce în ce mai excluși din piața globală independentă a produselor destinate vapatului, va veni ca o veste rea pentru companiile care comercializează tutun. Producători precum Nicoventures ori vor trebui să lanseze propriile produse electronice (precum IQOS, GLO), ori să se mulțumească cu o rentabilitate mai mică datorită reducerii pieței – sau, cel mai important, să interfereze negativ în sectorul independent pentru a afecta creșterea în valoare a noilor produse!

sursa: https://www.planetofthevapes.co.uk/news/vaping-news/2018-06-05_the-state-of-vaping.html

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ABOUT US

Global Hubb stands for the notion that quality products should be available to everyone.

We at Global Hubb desire to develop universal products that fit the broadest spectrum of users in a modern lifestyle and believe that quality products should also contain fun and elegance. Our friendly team mirror the enthusiasm of our products.

QUICK LINKS
SOCIAL

GLOBAL HUBB © 2019.     All Rights Reserved.